Strategie

Vooruit denken, weten wie wanneer beslist, vooraan staan en zitten; een communicatie- of lobbystrategie voor de lange(re) termijn die zich ook richt op wat we vandaag al gaan doen. Dat doen we met uw board, management- of communicatieteam. 

Lobbystrategie en -advies

Een lobby is veel meer dan een praatje met een paar Kamerleden. Een effectieve lobby-strategie begint met het in beeld krijgen van alle relevante belanghebbenden. Ook buiten de politiek en buiten Den Haag.  Om vervolgens de stand van de huidige en toekomstige wetgeving te analyseren en contacten te leggen met de relevante ambtenaren en andere belanghebbenden. Om op basis daarvan en meer een heldere strategie op te stellen die op het juiste moment wordt uitgevoerd.

& Lees meer
Communicatiestrategie en -plan

Uw reputatie, effectiviteit en zelfs winstgevendheid wordt niet bepaald door hoe u over uw organisatie praat maar veel meer door hoe (potentiële) klanten, werknemers, politici en belangengroepen over u praten. Dat gesprek begint intern; binnen uw eigen organisatie. Media kunnen dit gesprek uitvergroten, van richting veranderen en de timing bepalen.  Slechte publiciteit betekent reputatieschade. Die media blijven zich in eerste instantie concentreren op wat mis gaat. En terecht. Maar dat betekent niet dat u stil moet of kunt zitten als een mediastorm u of uw organisatie treft. Bovendien zorgt een succesvolle communicatiestrategie er voor dat u zelf bepaalt met welke voorkennis en opvattingen buitenstaanders uw plannen tot zich nemen.

& Lees meer
CEO-coaching

De reputatie van een CEO is belangrijker dan ooit. Die is steeds meer bepalend voor de reputatie van de onderneming. U leeft in een glazen huis, ligt onder het vergrootglas. Uw reactiesnelheid en boodschap als CEO is essentieel, zowel intern als extern. Klanten, aandeelhouders, belangengroepen, politiek en ook medewerkers oordelen daar dagelijks over. Wij helpen u, continu.

& Lees meer
Reputatie en positionering

Een goede reputatie helpt. Is bepalend voor de toekomst van uw organisatie, ondersteunt uw geloofwaardigheid, binnen en buiten. En in een crisis bent u er sneller bovenop. Zo versterkt of herwint u die positie in de markt en/of het politieke krachtenveld. 

& Lees meer
Campagne

Het ontwikkelen van een campagnestrategie en -plan voor kwesties die nu de aandacht verdienen van het (grote) publiek. Voor overheden, maatschappelijke organisaties of bedrijven die in de publieke belangstelling staan.

& Lees meer
Deel deze pagina Tweet plaatsen Update plaatsen